Svar på frågorna!

2010-10-28 @ 16:12:18
FOTO:

Visa en riktigt knäpp bild på dig själv till att börja med^^



Den här bilden tog Emma på mig någon gång i fyran. HAHAHA! Kolla minen liksom ;D

Vad heter din systemkamera? :) Jag har en Canon EOS 350D

Va har du för kamera? Det blir väldigt fina bilder! Tack! :D Svaret på frågan finns över.

Vilken är din bästa bild?



Det finns många bilder som jag är väldigt nöjd med, men den här är en klar favorit! :)

Om du fick välja vem som helst i hela världen som skulle vara din modell, vem skulle du ta då? Skulle du ha något tema, vad isf? Det skulle vara jättekul och fota en kändis eller en riktig modell, som typ Lady Gaga, Taylor Swift eller Tyra Banks. Temat skulle vara något som passade deras personlighet, så om jag skulle fota Lady Gaga skulle jag gå loss helt och bli galen! ;D

Vad har du för kamera? Kolla högre upp ;)

Kan inte du visa en bild på ditt rum? Jo självklart, men det kommer nästa vecka eftersom att jag inte är inne på min dator nu!


MODE:

Favoritfärg på kläder?
Oj den här frågan var svår! Jag tycker det är bra med mycket olika färger på kläder så att man kan variera sig :)

Favorit vinteroutfit? En tjock jacka, boots eller uggs, halsduk, mössa och tumvantar! Under vill jag ha jeans och en varm och skön kofta :)

Favorit höstoutfit?
 Ungefär samma som vinteroutfiten, fast jag skippar mössan nu på hösten.

Favorit sommaroutfit? Jeansshorts, en söt blus och ballerinaskor :)

Favoritvåroutfit? En vårjacka, halsduk och fingervantar, gympaskor, jeans och någon vanlig tröja, kanske tillsammans med ett halsband :)


ANTINGEN ELLER:

Dator
/ TV
Godis
/ Glass
Tjejkväll / Disco
Brev / Mejl
Tidning ( Asså typ Julia , inte GP :P ) / Bok
Jeans
/ Kjol
Uppsatt / Utsläppt
Träslöjd / syslöjd
Höst
/ vinter
Sommar
Vår
(Jag älskar alla årstider, så jag kan inte välja! ;D)
Stort rum / Litet rum
Oskar Linnros
/ Daniel Adams-Ray
Smink / Mode
Godis
/ Chips
Blå / Rosa
Hamster / Kanin
Läppglans / Mascara
Sång
/ Gitarr


FAVORIT...

... Mat?
Pizza, tacos och spaghetti med köttfärssås! :)

... Film? Och varför?
Åh, det finns så många! Twilight-serien är självklar favorit, eftersom att dem är så bra gjorda och är väldigt lika böckerna. Jag gillar också typiska tjejfilmer som Legally Blonde, Mean Girls och Djävulen bär Prada.

... Godis? Lakrits of course! ;)

... Lillasyster? Jag har ju bara en, så det blir väl IDA då! ;D

... Blogg? Jag gillar jättemånga bloggar :D Alla mina kompisars och släkts bloggar och flera andra. Ni kan kolla i kolumnen "Länkar" så hittar ni dem flesta!


ÖVRIGT:

Vem är din Idol? Och kollar du på Idol? XD
Mina idoler är bland annat Taylor Swift, Leona Lewis, Paramore och Lady Gaga. Och ja, jag kollar på Idol ;D

Tycker du att 7B är bäst? :D Såklart! :D

Vad fick dig att börja spela fotboll? Det var när jag var 6 år och ville testa på någon ny sport som jag började i fotboll. Sen har jag fortsätt med det och tycker fortfarande att det är JÄTTEKUL! :D

Har du haft något annat djur än en hund? Ja, just nu har jag ju en hund och en kanin, innan dess har jag haft en till kanin och en dvärghamster! :)

Vilka länder har du varit i? Jag har varit i Sverige (HAHA!), Danmark, Finland, Norge, Tyskland, England, Holland, Tjeckien, Belgien, Luxemburg, Schweiz, Österrike, Frankrike, Spaninen, Portugal och Tunisien :)

Vem är din bästa vän? Mina bästa vänner är Matilda, Felicia, Emma och Johanna. Sen har jag många andra bra kompisar också! :)

Största intresset/hobbyn? Fotboll och foto!

Gillaru hösten? Ja jag ÄLSKAR hösten! :D Regn, storm och att kunna vara inne och mysa med en bok och varm choklad är min grej.

Vad gör du en vanlig fredagskväll? Vanligtvis brukar jag umgås med familjen, äta en god middag och sen kolla på t.ex Idol! :)

Så, det var allt! :D Tack Addiisblogg, Jemjem, SospopFeliziaa, Thenameisidah, Guldhedsbrudarna, Sprallice, Fashionedbyme, Photobyninaa, Jensseens och Mmattizz för frågorna!


Postat av: Nina

Bra svar :D Längtar efter att få se ditt rum <3

2010-10-28 @ 16:26:48
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: sara berglund

mathilda gud va fin blogg du har <333333333

2010-10-28 @ 17:14:38
URL: http://saraaberglunds.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har ju lite störr eller bredare inlägg känns det som (hoppas att du förstår vad jag menar!) Hur gör man så? T.e.x. jämför med min blogg . Hur göööör maan?? <3

2010-10-28 @ 18:17:37
URL: http://jemjem.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi.., ja skrev oxå frågor :P

2010-10-29 @ 14:39:41
URL: http://jensseens.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0