Ut i kylan och spela fotboll, inte direkt lockande! ;)

2010-10-25 @ 18:47:40

Idas hand. Just det, jag måste ju visa er del 2 av bilderna från Frankrike. Dem kommer upp inom kort!:D

Heeej! Just nu sitter jag och borstar håret x) Har fotboll om ungefär 50 minuter så jag håller på och fixa mig inför det. Min lillasyster Ida håller på med en ny header just nu, tyvärr lyckades hon radera allt hon hade gjort när hon nästan var klar, så ni kan väl besöka hennes blogg för att göra henne lite glad? :)

Önska mig lycka till då jag ska ut i kylan och spela fotboll snart! ;) KRAM

Postat av: Ida | THENAMEISIDAH

Tack för du hjälpte mig lite med headern :) <3

2010-10-26 @ 15:13:54
URL: http://thenameisdah.blogg.ie

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0