Fotboll ;)

2010-10-30 @ 13:37:44

Halluo! Jag gick upp vid 9.15 idag. Klockan 10 skulle jag och Pappa åka med Ida på en fotbollsmatch, men när vi kommer dit behöver dem fler spelare, och då får lilla (eller okej, stora i jämfört med dem jag spelade med ;)) jag hoppa in! ;D Så jag och Pappa åker hem och byter om, sen åker vi till planen och så var det match :) Personligen tycker jag inte att jag spelade så bra men jag hoppas att jag bidrog till laget iaf, för det blev 0-0 i slutet! Hoppas alla har haft en bra dag änsålänge :D KRAM

PS: Nu är klockan 13.37, ELIT! ;)


Slumpad bild fotad och redigerad av mig! :)


Postat av: addiis ♥

sv: okej!

COOL BILD :D

2010-10-30 @ 19:47:30
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0