Inte det roligaste inlägget man kan läsa ;)

2010-11-23 @ 21:38:18

Någon randombild jag tog för några veckor sen. Inte den snyggaste kanske, hehe, men tänk att det såg ut såhär för typ en vecka sen. Nu är det snöoväder för hela slanten (men det är i och för sig mysigt tycker jag! ;D).

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering, men skolan är mitt liv just nu :/ Höll på med läxor i 2,5 timmar förut, och nu orkar jag inte mer! Jag lär mig ändå ingenting när jag har så mycket att få in i huvudet. Aja, jag har iallafall inte haft världens bästa dag idag... 

Dessutom har jag ont i huvudet, magen och halsen, så jag är inte mitt bästa jag just nu. Om du skulle träffa mig nu skulle det nog vara bäst om du tog det lite lugnt, HAHA! ;) Okej, det här inlägget vad väl inte det mest intressanta man kan läsa, men det får duga för dagen.

Hoppas mina kära läsare har haft en bra dag! KRAM


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0