Har jag världens gulligaste lillasyster eller har jag?!

2010-11-20 @ 22:30:18

Mina nu stora lillasyster! Älskar dig <3

Hejsan!
Jag vet faktiskt inte vad det här inlägget kommer handla om, men jag kommer säkert på något medans jag skriver ;) Oskar ligger och sover bredvid mig, så himla gulligt! Älskar den hunden alltså :D Imorgon blir det iallafall att kolla på vinterstudion mest hela dagen! Seriöst, jag nördar skidsport HAHA!

Alla i min familj ligger just nu och sover i soffan! Ida, Mamma, Samuel och Oskar, det är bara jag som är vaken ;) Lite social är jag iallafall med Ida, hon pratade nyss i sömnen haha ;D Hon sa något i stil med "När ska vi göra det där... Eller nä, det var inget". Gullig hon är :) Hoppas alla ni läsare kommer sova gott inatt! KRAM

PS: Inte världens mest seriösa inlägg, men när man är trött blir det lite flummigt ;) Allt är iallafall sant haha!

Postat av: Ida | THENAMEISIDAH

Hahahahahahahahahahah...varför pratar jag alltid i sömnen :S älskar dig med <3

2010-11-21 @ 09:06:45
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Du har världens underbaraste lillasyster :D Lika underbar som du!

2010-11-21 @ 12:30:35
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0