Det är en vanlig dag, och jag har det bra ;)

2010-11-25 @ 19:38:08

Gamla, men dem snyggaste bilderna ever på mig! ;D

Heeej! Visst har uppdateringen varit bra under eftermiddagen? Det gillar vi, ellerhur! :) Men ärligt talat vet jag inte vad det här inlägget kommer handla om, så det får bli som det blir helt enkelt. Snart ska jag iallfall kolla på Robinson, sen kommer jag troligtvis gå och lägga mig rätt tidigt, jag vill ju vara pigg inför ännu en stressig (men rolig) skoldag :)

Imorgon ska Pappa iväg med sitt jobb, så jag och Ida kommer vara ensamma hemma på kvällen :) Det kommer bli superskojigt, med någon god (eller snarare enkel ;D) middag och fredagsmys framför Idol eller någon bra film. Så, vi hörs imorgon igen! KRAM


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0