Ny soffa och Matilda i 4:an

2010-05-01 @ 17:58:37


I 4:an lekte jag, Emma och Matilda att Matilda vad modell och att jag och Emma fotade henne!=) Hoppas det var okej att jag la upp bilden Matilda, säg till annars=)

Hej=) Jag, Mamma och Samuel åkte och tittade på en soffa, och köpte den!!=D Den är jättestor och mysig, så alla som känner mig kan komma hit och kolla, haha!=) Nu sitter jag och chattar med Emma. Vi försöker komma på vilka som kom i vilken klass, det går nog inte så bra, haha=)
Imorn ska jag på Liseberg igen!!=D Jag tror att det blir jag, Emma, Matilda och Felicia.

Emma sa att hon har fått en spricka i tån och har bandage!!!!=O Stackars dig Emma! Kram♥



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0