Nu är jag 13 år=D

2010-05-19 @ 15:28:21


Hejsan!! Idag är det min födelsedag!=D Imorse kom Mamma, Ida och Samuel in och grattade mig. Jag fick bland annat kläder, böcker, en film m.m (jag kommer visa allt på bloggen sen). Dock var det två paket jag inte fick öppna. Ett var från Mamma, Pappa, Ida och Samuel som Pappa ska vara med när jag öppnar, det andra var från Mormor och hör till. Jag har verkligen ingen aning om vad det är!! Sen fick jag tårta och kakor till frukost!=D En annan present jag fick var sommarvädret! Det har varit otroligt varmt idag. Solen skiner och det är nog minst 20 grader i skuggan.

Det hände mycket saker i skolan oxå. När jag kom in i kapprummet kom några tjejer i klassen och sa grattis, och plötsligt började alla killar skrika GRATTIS! Haha. Sen kom vi in i klassrummet och klassen sjöng för mig, sen flöt dagen på. På sista lektionen var vi ute en liten stund, och så fick jag en basketboll i huvudet av en i fyran. När jag började gråta var det några killar i klassen som började skjuta bort fyrans boll, så den stackars killen fick springa över hela skolgården för att hämta den. Men nu har jag skrivit världens längsta text, whops! Haha!

Snart kommer Pappa hem, det ligger några paket på bordet, hoppas jag får öppna dem=) Farmor kommer vid fyra och firar mig lite, sen ska jag, Ida, Pappa, Mamma och Samuel till Liseberg!=D Förlåt, nu ska jag inte skriva mer. Kram♥

Postat av: Lice<3

Grattis på dig!!!!!

Hoppas att du får en fantastiskt bra dag<3<3

2010-05-19 @ 16:16:56
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Adina

grattis Grattis GRATTIS!

hoppas du har haft en bra dag :)



SV: tack

2010-05-19 @ 16:27:41
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett jättegrattis till en underbar tjej!!!och ett

fyrfaldigt leve för Mathilda. Hurra, hurra, hurra,hurra. Kram MM

2010-05-19 @ 18:00:41
Postat av: Anonym

grrrrrrrrrrrrrrattis!!!!!!!

2010-05-19 @ 19:43:41
Postat av: Nina♥

GRATTIS MATHILDA! Hoppas du haft en superduperdag♥♥ jag blir jättenyfiken på de där paketen som du inte fick öppna... ^^ Aja, vädret blev verkligen som en present! Solen sken och allt =D ♥

2010-05-19 @ 20:07:45
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Sara (i fotbollen)

Grattis !!

Hoppas du haft en bra dag :D

ses imorgon på matchen va ? :) :)<3

2010-05-19 @ 20:13:39
Postat av: Emma

Grattis!!!!!!

2010-05-19 @ 22:02:42
URL: http://emmisenz.blogg.se/
Postat av: Emma (i fotbollen)

Grattis söta Mathilda!<3

2010-05-21 @ 10:38:50

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0