Jag har njutit i det fina vädret=)

2010-05-29 @ 20:33:10


Hej!

Jag har varit ute i det fina vädret nu!=) Jag och Pappa tittade på när Ida hade fotbollscup, sen åkte vi hem och satte oss på solterassen och solade=) Vi har en liten gräsmatta utanför vårat hus, så vi premiäranvände den (vi flyttade ju till det här huset i januari=D) och spelade utespel! Vi har även grillat! Mums=P

Nu ska jag titta på Eurovision song contest! Jag tyckte att det var jättesynd att Anna inte gick vidare, hon var ju jätteduktig=D Såg en grupp på facebook, dom skulle se om en gris kunde få fler fans än Anna Bergendahl! Jag tänkte bara VA?! Dem hade typ 157 medlemmar, så det var ju bra!=)

Men kram på alla♥

Postat av: Nina♥

Anna var bra men jag hejade på Salem al fakir! Tror att han skulle lyckats bättre :) ♥

2010-05-30 @ 13:53:04
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0