Sommaren med Göran

2010-03-29 @ 19:21:04


Det här är den andra filmen jag såg, Sommaren med Göran. Ni får se recension här:

Film: Sommaren med Göran
Skådespelare: Bl.a Peter Magnusson, David Hellenius, Moa Gammel och Mirja Turestedt
Kategori: Komedi
Betyg: 3 av 5
Filmen handlar om: Sommaren har knappt börjat när Göran blir dumpad av sin flickvän. Han ligger rejält efter på jobbet och inkassobreven faller som höstlöv i tamburen. Alla ska dessutom till Doddes midsommarfest på hans lyxiga sommarställe i skärgården. Alla utom Göran. Görans kompis Alex är förstås bjuden men han måste vakta sin flickväns nakenhund Tingeling under midsommarhelgen. Efter litet övertalning seglar i alla fall Göran, Alex och Tingeling ut i skärgården mot Doddes sommarställe. En våt svensk midsommarhistoria tar sin början med jakten på den stora kärleken som lurar någonstans i vassen. (Texten är tagen från www.cdon.com, igen)
Vad jag tycker: Filmen var rolig, men det var ganska dåliga skämt emellanåt. Men den var ändå bra:D Det är kul att den är svensk, man hänger med lite bättre då:)

Det var allt för idag:) Hoppas ni sover gott♥

PS: Jag recenserar inte alla filmer jag ser, jag har t.ex inte resencerat New Moon, bara så att ni vet:D DS.



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0