Orkar inte!!

2010-03-17 @ 16:57:04



Om du läser B-språk, vilket språk läser du?

Hola, Que tal?
(Hej, hur mår du?)

Jag vet inte varför jag skrev lite på spanska (ni kanske fattar att jag har spanska som B-språk), blev bara sugen på det och kom på att vi har spanskaläxa till imorn:(
Jag kan inte! Jag vill inte! Jag orkar inte! Men jag måste!:( Jag måste göra matte och engelska oxå!! NEJ! Jag har ingen lust, jag har ont i huvudet och känner mig inte helt frisk, men jag måste ändå göra läxor:( Surt...

Jaja, nu ska jag inte klaga mer, det blir ju tråkigt för er som läser om jag ska sitta och klaga hela dagarna långa.
Puss och Kram på er<3


Postat av: Anonym

Hej, jag läser Arabiska

مرحبا ، اسمي فيليسيا

2010-03-17 @ 18:17:52

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0