Legally Blonde

2010-03-17 @ 17:15:09


Jag glömde säga att jag hyrde Legally Blonde förut. Det var en jättebra tjejfilm för mig som behövde bli på bättre humör! Det var lixom rolig, glad och fortfarnade lite romantisk. :) Reese Witherspoon spelade rollen jättebra, hon får 5 av 5 M för rollen! Jag ska ge lite betyg här nedanför↓

Film: Legally Blonde
Skådespelare: Bl.a Reese Witherspoon
Kategori: Komedi
Betyg: 4,5 av 5 M om man vill bli på bra humör:)
Filmen handlar om: Elle Woods är ihop med en kille som heter Warner. När de ska gå på en dejt förväntar sig Elle att Warner ska fria till henne, istället gör han slut. Han tycker att hon är "för blond" och inte tillräckligt seriös nu när han ska börja plugga juridik. Men Elle ger inte upp så lätt. För att bli ihop med Warner igen söker hon in till samma juridikskola som honom, och kommer in! När Warner får se henne där blir han väldigt förvånad och tror att hon aldrig kommer klara av livet som advokat, men...

Jag avslöjar inte mer! Ni får se filmen istället!

Kram på er!♥ Nu måste jag göra mina läxor:(


Postat av: hej hej

rekomederar du filmen???????

2010-03-19 @ 15:46:20
Postat av: Mathilda

Jaaa!:D

2010-03-25 @ 20:10:20
URL: http://mmiah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0