Dagens köp:)

2010-03-15 @ 19:26:40

Jag var ju på f-torg idag och här är lite bilder på vad gjorde och vad jag jag handlade:) Ni får se det här↓


Jag väntar på bussen


Den kommer om 6 minuter.


När vi kommit fram kollar vi i lite affärer, sen tar vi en fika på McDonalds, McFlurry såklart:)


Har en påse med mig hem:) Vad kan det ligga i?...


...En body splash och ett läppglans!


Body Splash, från H&M 39.50 kr (det va egentligen 4-pack, men jag delade med mina kompisar så vi betalade bara 10 kr var!)


Lägglglans, från The Body Shop 59 kr. Luktar Tuggummi:D





Postat av: Mathilda

Förlåt för den dåliga skärpan men som ni vet så tar jag kort med min mobil just nu för jag har inte datasladden till min kamera!

2010-03-16 @ 16:08:50
URL: http://mmiah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0