Chatt

2010-03-30 @ 17:47:13


Har ingen nytagen bild, men den här är från när jag var sjuk för 2 veckor sen, hehe.

Hejsan:) Nu sitter jag framför datorn och kollar in lite bloggar. Nu när jag har börjat blogga känns det som om den enda jag gör när jag är inne på datorn är att kolla in bloggar och lägga in inlägg på min egen blogg, haha:) Jag måste försöka hitta lite nya hemsidor. Förresten, vi hade matteprov i måndags ju. Det var 3 st delprov och vi fick tillbaka nr 1 och 2 idag. Det gick jättebra, så jag är nöjd med mig själv:)

Vet inte vad jag ska skriva mer så... Kram♥

PS: Kram till min kusin Alice. Du är verkligen jättesnäll, tro inte något annat. Krya på dig♥


Postat av: Anonym

Va kul att du är nöjd med provet. Grattis./M

2010-03-30 @ 20:02:15

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0