Vad jag har fått..

2010-12-27 @ 20:16:08

Ni har sett den men den passar in i inlägget :)

Hej på er! Jag har haft en helt underbar jul med mina nära och kära! :D Fått MÅNGA fina paket, lekt med alla mina kusiner, ätit julmat och mycket er! Bilder på mina presenter kommer upp senare, men jag kan ju säga alla grejer sålänge ;)

• En xperia X10 mini pro med tillbehör (laddare+hörlurar+datasladd)
• 800 kr
• Presentkort på New Yorker 300 kr
• Prenumeration på Frida (14 nummer)
• Blus från Odd Molly
• "Pippitröja" (marinblå med röda och vita ränder)
• 2 st oversizetröjor, en vit och en svart
• 2 st svarta linnen
• Rosa pikétröja
• En mörkgrå munkjacka
• En blå munkjacka i velour med tryck på ryggen
• Armband med texten "Hope" på
• 3 par öronhängen
• Lite oversize kofta i beige
• "Elsas mode"+"Elsas värld" (böcker)
• "Hemligheter och pinsamheter" (bok)
• Dvdkonsert med "Blue man Group" (fick den tillsammans med Ida)
• PS3-spel "Little big planet" (fick den tillsammans med Ida)
•  Tekoppar (en vit att ha hemma hos Pappa och en lila till mamma)
• "After Eight" (choklad)
• Väskhängare med texten "BAG"
• Väska från Desigual
• Liten handduk med texten "Du är bäst ingen protest"
• Vit mössa
• "Hits 2010" (bok)
• "Hej vacker" (bok)
• En "plåtburk" med smiley på och choklad inuti
• 6 st hårspännen med rosett på, 2 vita, 2 svarta och 2 svarta med paljetter
• Sten med texten "Vänskap" på
Hårtork (fick den tillsammans med Ida)
• Hörlurar till datorn
• Stativ till kameran

Jag kanske har glömt något ;) Tack för ALLTING, jag älskar det verkligen! Det är kanske svårt förstå hur kläderna ser ut, men ni kommer få se dem på ourfitbilder framöver så då blir det enklare! Ha det så bra! KRAM




Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Fina! :) Fick också stativ!

2010-12-28 @ 07:50:32
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Andrea

omg vad mycket haha! jag fick inte ens hälften av det! :) XD

2010-12-28 @ 14:07:50
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Kul=D

2010-12-28 @ 18:24:40
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0