Shopping :)

2010-12-16 @ 21:20:40


Jag har visat dem förut, men jag tycker att dem här koftorna är jättesöta, speciellt den vita :)

Hejsan!
Jag kom hem från shoppingen vid 18, som var jättemysig :) Det var jag och Emma som var där, och vi kollade runt i affärer, fikade och hade det skoj! Jag köpte lite underkläder och sånt, men det skriver jag inte om här i bloggen. På köpcentret vi var på var även några från Idol (Andreas, Daniel, Olle och Geir), men det var rätt mycket folk där och kollade på dem, så vi gjorde annat istället :) Hoppas alla har haft en bra dag så hörs vi! KRAM

Ps: Är det bara jag som har problem med blogg.se?

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Jag har inga problem :o

2010-12-17 @ 07:43:30
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0