Resten av veckan kommer bli skoj!

2010-12-08 @ 17:24:19
Hejsan! Jag kom nyss hem från att ha varit med Emma och Matilda. Vi är ett gött gäng, visst är vi? :) Skolan idag var ganska skoj. Bara 3 lektioner, så vi började sent och slutade tidigt helt enkelt! Vi hade dock matteprov, men jag tror att det gick bra :)

Resten av veckan kommer också bli väldigt skön. Vi har bara 1 läxa tills imorgon och ingen till på fredag. Dessutom är det "Snarket" på min skola på fredag :D Då ska alla ha på sig pyjamas/myskläder och så ska vi se på film och äta godis! Jag tror att det kommer bli en superbra dag! KRAM

Postat av: s

Eftersom att du älskar kommentarer skulle jag bara säga att jag tycker din blogg är så himlans bra! Det du skriver gör en glad, du är positiv, har många vackra foton.

Du är en duktig bloggerska :) <3

Kram (:

2010-12-08 @ 17:47:19
URL: http://sospop.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: Aa, Emma sa det :) Varför hade ni bara 3 lektioner?? Va Matilda i skolan idag?? Fick du se hennes hund?? Kram <3

2010-12-08 @ 19:09:12
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Lisa <3

guud vad mysigt med film och pyjamas. ;D XD

2010-12-08 @ 20:01:08

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0