Musik och tips om författare :)

2010-12-17 @ 17:06:52

Jag just nu :)

Hej hörni! Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik. Om ni vill lyssna på min spotifylista kommer den här: Låtar :). Som ni ser så är jag rätt mycket för ny musik, men jag gillar också en del äldre låtar!

Jag läste nyss ut boken "Knappt lovlig" av Katarina von Bredow. Jag har läst den förut, men jag tycker att den är så bra att jag läste den igen ;) Jag vill faktiskt tipsa om författaren Katarina von Bredow. Jag har läst dem flesta av hennes böcker och tycker att hon är en jättebra författare som skriver väldigt bra böcker för ungdomar :) Så om ni får chansen, läs någon av hennes böcker! Exempel är "Som om ingenting", "Hur kär får man bli?", "Syskonkärlek", och "Räcker det om jag älskar dig?". Hoppas alla får en mysig kväll så hörs vi! HUGS


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0