Min jul

2010-12-22 @ 21:31:09

Jag bjussar på den här bilden från tidigare idag :)

Hallo! Det var himla mysigt att dela ut julklappar tillsammans med kompisarna :) Jag tänker inte berätta vad jag fick, utan det väntar jag med tills efter jul då jag har fått resten av mina julklappar!

Imorgon åker jag och familjen till Stockholm för att fira julen med släkten på Mammas sida :) Den 26:e åker vi hem igen och firar jul tillsammans med släkten på Pappas sida! Jag har fullt upp i jul, och då tror jag att ni förstår att det bli svårt att uppdatera. Jag vill umgås med min härliga familj och släkt nu, så ni bloggläsare får klara er utan mig nu under julen! Men jag kommer tillbaka när jag har tid igen! ;) 

Jag känner på mig att det här kommer bli en riktigt mysig jul, och jag önskar er detsamma! Ha det så bra! HUGS

Postat av: Madeleine

Söt header :D

2010-12-23 @ 00:33:46
URL: http://minfotoblogg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0