Måste rusa!

2010-12-15 @ 15:31:30

Jag vet att ni uppskattar mina webcambilder ^^ Eller inte ;)

Hejsan! Jag kom nyss hem från skolan och ska snart åka igen för att hälsa på mina kusiner :) Det är nämligen så att min kusin Johanna fyller 20 år, så grattis grattis till dig! Hoppas alla har haft en bra dag, så hörs vi! KRAM

Ps: Jag tycker att ALLA ska klicka in på min syster Idas blogg, hon har haft lite dåligt med besökare på sista tiden och skulle verkligen uppskatta om ni kollade in hennes blogg :)

Postat av: Andrea

Hur gör man när man tar en bild och sen så klickar man på den & kommer till ngn sida?

2010-12-15 @ 17:11:24
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0