Himla kort dag :)

2010-12-21 @ 13:19:16

HAHA, inte den snyggaste bilden på Oskar men ja, den får duga ;)

Hejsan! Skolan slutade vid 11 idag, vilket var superskönt! :D Jag var hemma redan 11.30, så nu har jag jättemycket tid att göra vad som helst... Vid 15 ska jag var hos doktorn (personligt skäl så ingen behöver fråga varför), men annars har jag hur mycket tid som helst att hitta på något kul!

Jag hittade en sjukt snygg tröja på bloggshopen nyss, så jag har skickat en kommentar och sagt att jag är intresserad, så får vi se vad det leder till ;) Hoppas hoppas hoppas att den finns kvar och kan befinna sig i min garderob så snart som möjligt! Ha en bra dag så hörs vi! KRAM


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0