Dagens låt/Dagen

2010-12-20 @ 14:40:57


Hejsan! Jag har nyss tagit en uppfriskande dusch, eftersom att det vart innebandyturnering i skolan idag :) Man spelade klassvis (det var bara 7:or med), först spelade killarna 20 minuter, sen fortsatte tjejerna på samma match 20 minuter. Vi vann alla matcher i gruppspelet, men i finalen var nog alla så taggade att vi helt enkelt förlorade... Killarna låg under med 5-2 när det var vår tur att spela. Vi la 3 mål så att det stod 5-5, men när det var typ 10 sekunder kvar fick det andra laget ett frislag rakt framför mål, och då är det inte lätt att rädda bollen ;) Men jag tycker att vi spelade bra iallfall :)  KRAM

Ps: Det är redan en del som har märkt det, men för er som inte ser det så har jag gjort en ny header och satt in på bloggen :) Säg gärna vad ni tycker!

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Jättefin ! :D

2010-12-20 @ 15:01:21
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: s

Jättesöt! :)

2010-12-20 @ 19:21:43
URL: http://sospop.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0