Dag 1 - Om mig

2010-12-30 @ 19:34:09


Jag är en
glad och sprallig tjej på 13 år vid namn Mathilda. Jag är född den 19 maj 1997 och är då stjärntecknet oxe. En oxe ska enligt många vara envis, och det stämmer väl in på mig i vissa lägen ;) Mina största intressen är att spela fotboll, fotografera, mode och umgås med min familj och mina kompisar! Ett annat stort intresse är musik :) Många tycker säkert att man inte kan säga att man är intresserad av musik när man mest lyssnar på det på radio och datorn, men det stämmer inte in på mig! Jag mår alltid bra av att lyssna på musik, och det mesta jag lyssnar på är ny musik som går på radiokanaler som NRJ.

Lite onödig fakta om mig är att...

... Jag biter på naglarna :/
... Jag är en person som oftast hellre är ensam hemma och tar det lugnt än är ute och umgås med kompisar, men jag umgås såklart med mina vänner också!
... Jag får dåligt samvete om jag är inne när det är fint väder.
... Jag är INTE en badkruka, utan badar när jag får chansen!
... Jag sminkar mig oftast inte i skolan :)
... Jag tycker att det är jättesvårt att beskriva min stil, men jag går helst i jeans, någon söt blus eller tröja och snygga men bekväma skor!
... Jag har Petter och Septembers låt "Baksmälla" på hjärnan just nu!
... När jag började 7:an var jag väldigt blyg på lektionerna och räckte nästan aldrig upp handen, men efter att lärarna började tjata om att betyget höjs ordentligt om man gör det har jag börjat, sakta men säkert, att räcka upp handen oftare och oftare :)

Sådärja, det var lite fakta om mig! HUGS

Postat av: Andrea

sv: jaha,jag visste inte det :(



P.S söt bild :)

2010-12-30 @ 21:20:11
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Frågestund på bloggen! :)

Kramis!

2010-12-31 @ 04:35:04
URL: http://mmatii.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0