Lite bilder...

2010-08-01 @ 23:16:53

Vi var vid ett ställe där folk hade byggt upp massvis med "stentorn" . Det var mycket fler än vad man ser i bild:)


Okej, det här väl inte den snyggaste bilden i världen men aja!XD I Bilden är iaf från vänster Hanna, Ida, Emanuel och Elias.


Ännu en vattenbild tagen av mig!;)


Sötnosen Hugo, som även är väldigt duktig på att brotta ner folk. Jag tror att alla vi "stora" barn fick det bevisat (speciellt Elias och Joel ;D)


Nimis! Här spenderade vi en halv dag och klättrade runt!:D

Såå, det var lite bilder från campingsemestern!, alla tagna av mig!:D Hoppas ni accepterade att jag inte visade bilder där någons ansikte syntes, eftersom att jag inte vet om dem får det och så!;) Ni kan även gå in på det här inlägget på Idas blogg om ni vill se fler bilder!

Och vet ni? Jag har sett Sean Banan i verkligheten!! Hahaha, han var på en konsert vi var på inne i Helsingborg!:D

Men nu tänkte jag gå och lägga mig. Kram


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0