Tidigt!:)

2010-08-08 @ 07:50:10

Bild tagen av mig för ett tag sen! Den är oredigerad!;)

God morgon (även om jag redan varit vaken länge!;D) Jag ska berätta! Jag vaknade vid typ 4.00, och kunde inte somna om. Så vid 4.30 tog jag min bok och läste en stund. Sen blev jag lite trött på att läsa, så vid 5.00 gick jag ner och kollade på "Djävulen bär Prada"! När den var slut tog jag en morgonpromenad med Oskar, vilket var jätteskönt eftersom att jag blev superpigg då!:D Nu sitter jag iaf här framför datan och kollar på Ugly Betty och surfar lite... Hoppas alla andra har haft en bra morgon, om ni har vaknat än!;D

Dagens änsålänge gulligaste händelse:

Oskar hittade en ganska stor Pappa Långben spindel på golvet imorse och började springa runt och jaga den runt hela vardagsrummet! Stackars spindel, men den lyckades smita undan när Oskar blev trött på den och kom och gosade med mig istället!;D Supergulligt!♥

Postat av: Ida

Han är ssssåååå gullig =)

2010-08-08 @ 12:03:36
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0