Oskargubbefisen (Idas reblik)=D

2010-04-21 @ 21:25:35



Hejsan!=) Jag har kört 2 "sno stilen av..." idag, gillar ni det? Det är kul och göra det och så, så om ni gillar det så fortsätter jag gärna!=D Jag kollar fortfarande på hochey, men jag tittar inte så mycket egentligen, det är mest dem andra i familjen som tittar:)
Mamma och Samuel tjatar på att jag ska logga ut från datorn, mitt försvar: "Att sitta vid datorn är samma sak som att titta på TV". Ellerhur? Och dem tittar ju på TV! Haha!=) Men jag loggar ut nu för att göra dem glada. Kram♥


Postat av: Nina♥

haha jag kommer igår hur Ida säger det :p

2010-04-22 @ 14:19:24
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Ida

jaa, det säger jag

2010-04-22 @ 14:32:25
Postat av: Lice<3

Haha, många minnen av den repliken alltså!!

Jag gillar när du gör "sno stilen av":)

2010-04-22 @ 18:21:21
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0