Najsig eftermiddag!

2010-04-28 @ 20:32:25
Hej=) Nu har jag haft en riktigt skön eftermiddag. Vid 17.00 gick jag och Ida till en mack i närheten och köpte glass och daim! Sen satte vi på Livet enligt Rosa, åt glass och bara slappade tills nu. Väldigt skönt och bara vila lite=D
Jag har gjort de mesta av läxorna, men nu tänkte jag sätta mig och forska lite om Frihetsgudinnan! Hoppas alla får en riktigt härlig kväll! Kram♥

Förlåt för att det inte blev nån bild i det här inlägget, men jag har en väldig bildbrist:S

Postat av: Anonym

Åhhh, va mysigt det låter. Vilken eftermiddag!!! Helt perfekt!



Va härligt att ditt godisförbud äntligen är slut!!! Du va så duktig.

/M

2010-04-30 @ 09:01:56

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0