Men varför funkar det inte!!!!

2010-04-13 @ 14:53:28


Gammal (ok, inte så gammal, typ en månad) och suddig bild.

Hej! Jag har försökt med allt jag kan, men ingenting funkar. Jag försöker och försöker och försöker lite till, bilderna kommer in på datorn, men det är alla bilder som jag någonsin har tagit, och dem har jag redan lagt in på datorn, så varför funkar det inte?!!! Jag blir så himla sur:( Jag måste be Pappa, Mamma eller Samuel om hjälp med det här!! Därför blir det gamla bilder, tills det funkar såklart. Nu har jag ju massvis med bilder på lager!!=)

Jo, skolan idag. Vi började 08.10, spanska. Jag och Emma blev klara med en uppgift så fick sluta 25 min tidigare!:) Sen hade vi svenskaprov, idrott, bamba, engelska, klassråd, sen slut klockan 14.00.

Mer bloggning kommer nu under eftermiddagen=D
Kram♥

PS: Ni får jättegärna ställa frågor i min Frågestund!!=) För och ställa frågor, TRYCK HÄR! Ni får ställa hur många frågor ni vill!!!=D



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0