Läst ut Skuggkysst

2010-04-02 @ 09:11:54



God morgon!:) Igår läste jag ut min bok, Skuggkysst. Den var jättejättejättebra men oxå jättesorglig. Jag grät och grät, tårarna bara rann nerför kinderna, så sorglig var den. Men den här serien är faktiskt den bästa jag någonsin har läst, jag kan inte förklara hur bra den var. Du får helt enkelt läsa den!! Synd bara att nästa bok kommer ut i augusti:(

Igår gick jag o la mig typ 23.15 och vaknade klockan 07.00 idag för att det regnade jättemycket, men jag lyckades somna om och vaknade vid 08.30 istället. Idag kommer jag kanske vara med Emma och Matilda, fira påsk med farmor och farfar + mina kusiner och utöver det, bara ta det lungt. Jo, just det... jag ska ju baka oxå:D Vad kul!!

Och förresten.. det funkar fortfarande inte att ladda in bilderna på datorn. Det är ju helt konstigt. Tro inte att jag inte har tagit några kort eller nåt, för det har jag, men bilderna går inte att ladda in:(

Men jag ska inte deppa mer, nu är det ju LOV!!!:D
Kram♥



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0