Home:)

2010-04-15 @ 15:41:00



Hejsan:) Nu är jag hemma från skolan. Först hade vi språk (jag har spanska). Det har vi på en annan skola så vi får ta bussen tillbaka till vår skola. Iaf, när vi kom tillbaka till skolan var det Talangjakt!! Dem hade problem med ljudet så man hörde inte vad vissa sjöng, så det var såna som inte sjöng utan gjorde annat som vann, och det var inte vår klass. Men vårt bidrag var väldigt bra!!:D Efter Talangjakten hade vi bild, bamba, musik och sen lite valfritt på slutet. Vi sluatde klockan 14.00, men efter skolan gick jag till biblioteket och lånade: "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow, "Nu eller aldrig" av Meg Cabot och "Över ytan" av Kate Cann. jag har fotbollsträning klockan 18.00-19.30, men jag ska se hur det går med mitt vänstra lår (som jag tror att jag har sträckt eftersom att jag gör ont när jag springer och när jag skjuter med vänstern går det som en ilning genom hela benet!). Kram♥


Postat av: Nina♥

Jag har läst alla dem 3. Superbra böcker!!! Men som jag vill vara är bäst :)

2010-04-15 @ 18:29:29
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att inte er klass vann. Vad fick de för pris iår de som vann, var det godis igen? /M

2010-04-15 @ 21:07:19
Postat av: Mathilda

Till Mamma: Dem som vann fick bara en liten pokal, och inget godis!!=)

2010-04-17 @ 12:20:32
URL: http://mmiah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0