Hola!!=)

2010-04-18 @ 09:55:52


Hejsan!!=) Eftersom att jag slutade blogga redan klockan 17.33 igår tänkte jag berätta vad jag gjorde under kvällen. När jag loggat ut från datorn la jag mig och läste en stund, sen tittade jag på Wild Kids. När det var slut åkte jag och pappa och köpte hamburgare på Donken=) När vi kom tittade vi på Jakten på Julia, när det var slut såg vi på en film på ZTV som hette Big Fat Liar. Den var jättekul=D Sen åkte vi och hämtade Ida (hon var ju på pyjamasparty), sen, vid 23.30, gick jag och la mig. Imorse åkte Ida, Mamma och Samuel till Mormor, eftersom att Ida ska praoa där (i vår skola gör man det i 5:an).
Idag tänkte jag och Pappa åka och kolla på möbler till mitt rum, sen har jag fotbollsmatch, träff klockan 17.30. Vi får se hur det går med mitt lår, hehe. Joo, Emma, Felicia eller Matilda, om ni ser det här, när ska vi åka till Liseberg på lördag (vilken tid asså) för jag måste veta det på matchen!!=)

Kramisar och ha det bäst♥


Postat av: Emma

När det öppna kl.12.00!!

2010-04-18 @ 10:59:26
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0