Fotboll, men...

2010-04-15 @ 20:34:15



Hejsan:) Nu har jag vart på fotbollsträning. Tyvärr sabbade mitt vänstra lår och knä träningen så jag fick agera målis, haha (jag måste säga att jag är VÄLDIGT dålig på det!). När jag kom hem tog jag en varm dusch, sen tränade jag på engelskaglosorna, och nu sitter jag här:) Läste nyss på Ninas blogg att hon har läst ut Skuggkysst. Jag måste säga att det är en av dem bästa böckerna jag har läst, så om ni vill läsa bra böcker, läs serien Vampire Academy (Skuggkysst är den tredje boken i den serien). Jag lever mig verkligen in i boken, ungefär som Nina, du kan kolla in det här inlägget på hennes blogg så fattar du=) Nu tänkte jag läsa lite i "Som jag vill vara", sen gå och lägga mig, jag är så himla trött nu. Kramisar och God natt♥


Postat av: Anonym

Sovgott. Tittar du inte på hockey? Samuel sitter här och är jättesur för att HV ligger under...Jag hejar på Djurgården idag, så jag är glad.

/M

2010-04-15 @ 21:04:53
Postat av: Mormor, alias MM

Glädjer mig att du håller på Djurgården. Dom leder med 3-1 efter andra perioden. Sov Gott!

2010-04-15 @ 21:23:42
Postat av: Nina♥

tihii ;) ♥ Tänk att fjärde boken kommer typ i augusti eller nåt :(



ps: Du är iaf bättre än mig på att stå i mål. Jag äär sämst! Hoppas sträckningen i låret går över snart :)

2010-04-16 @ 08:11:47
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0