Fått Påskägg!!

2010-04-03 @ 19:33:05


Här är jag när jag åkte skidor förra året (jag vet att jag har visat bildet förut, men jag tycker om den här bilden:) Vi åker ju till Trysil imorgon:D

Hejsan:) Jag fick två påskägg tillslut, haha:) Mamma hade gjort en tipspromenad för mig, Ida och Samuel ute i det fina vårvädret. När vi hade svarat på alla frågorna fick vi 10 bokstäver. Då skulle vi lista ut vilket ord det var, och det blev "Ditt sovrum". Jag sprang såklart upp till mitt rum och började leta. Jag hittade det i mitt gitarrfodral, två ägg!:) I ett låg det massa godis (jag vet att jag har godisförbud, men jag ska spara det tills godisförbudet är slut, om 21 dagar:D) och i det andra låg det godis och en mascara, som vibrerar!!:) Nu tjatar Ida på mig att jag ska logga ut så kram♥



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0