Asså...

2010-04-01 @ 20:00:29


Vädret just nu...

Hej:) Min mobil/dator är ju helt konstig. Jag skulle ladda in några bilder som jag hade tagit, helt plötsligt börjar den ladda in alla bilder jag har tagit. Dem har jag ju redan lagt in på datorn lixom. Det är helt konstigt!! Därför kommer det inga nya bilder tills det har fixat sig. Förresten... jag har inte bloggat på hela kvällen, men det är för att jag har varit på fotbollsträning. Det var kul, men mina öron höll på och ramla av, så kalla var dem!!:S Hehe. Det verkar som om jag är värsta negativ nu, men så är det inte. Jag är ju jätteglad för att det är lov och allt!!:D
Nu tänkte jag läsa min jättebraiga bok!! Den är jättespännande, men jag loggade inte på datorn för er läsares skull:)
Kram♥



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0