Rolig dag!!

2010-04-16 @ 23:03:30



Hejsan!=) Jag har gjort mycket skojigt idag! Ni ska få höra... Jo, skolan började klockan 08.00. Först hade vi engelska, sen rast, livskunskap, bamba och sist slöjd, vi slutade klockan, 13.50. Men det var inte det som var roligt, haha! Efter skolan gick jag, Emma och Felicia hem till Emma och hoppade studsmatta. Sen gick vi hem till Felicia och hjälpte henne att sortera reklam (hon delar nämligen ut reklam). Efter det gick vi ner till busshållplatsen och tog bussen ner till en glassaffär! Vi köpte varsinn stor bägare med 3 kulor glass. Tyvärr så råkade jag ta en kula som inte var glutenfri (jag är gluten) så jag fick bara 2 kulor:( Men kulorna var så stora att det inte gjorde nåt, haha!! Om ni vill så kan ni gå in på Emmas eller Felicias blogg, för jag tror att dem kommer lägga in bilder på dem glassarna imorn, dem var nämligen gigantiska! När vi vart på glassaffären gick vi till Coop och köpte tuggummi för att få bort glassmaken. Efter det gick vi hem. Oj, det blev en lång text, haha!! Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag är så himla trött.
Jo... såg ni den nya serien, Modern Family? Hiss/diss. Vad tycker ni? Jag själv tycker att det var en diss. Den var inte alls lika rolig som jag hade förväntat mig. Men det är ju bara vad jag tycker=)
Kram och God natt♥


Postat av: Lice<3

Rolig dag, glass som är så gott!

Nej, jag dissar också. Det var ju bara konstigt. Inte alls lika kul som solsidan!

2010-04-17 @ 08:14:29
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hissar den, jag tyckte den var rolig, men solsidan var ändå roligar =) Nu är jag också sugen på glass!!

2010-04-17 @ 08:50:57
Postat av: Ida

den ska inte stå "roligar" här över, det ska stå "roligare"!! upps

2010-04-17 @ 08:53:27
Postat av: Adina

jag tycker inte modern family var så rolig så för mig blir det en diss :(

2010-04-17 @ 12:23:11
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Felicia

Absolut en hiss. Fast inget kan ju slå solsidan:D

2010-04-17 @ 12:57:09
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0