Trååååkigt

2011-05-03 @ 16:32:47
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "Din önskan är min lag"
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Ett vardagsrumsbord.
Vad var det senaste du såg på tv? Jag minns inte riktigt, "Project Runaway" kanske.
Utan att se efter, gissa vad klockan är? 16 någonting.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Syrran som äter mellanmål. 
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Vid 15 då jag gick hem från skolan.
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Skrev på ett annat inlägg och lyssnade på musik precis som nu.
Vilka är dem tre bästa låtarna just nu? "Little bit" av Lykke li, "Genom eld" av Oskar Linnros och "Gryningspyromanen" av Daniel Adams-Ray.
Vad har du på dig? Min sjömanströja och ett par jeans. 
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Jag drömde säkert något men jag kommer inte ihåg vad...
När skrattade du senast? Alldeles nyss
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Några tavlor
Har du sett något konstigt på sistone? Det har jag säkert.
Vilken var den senaste film du såg? Never Say Never 
Tycker du om att dansa? Jadå, men jag är himlans dålig på det.
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Fanny och Oscar
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Kanske det :)
Vad tycker du om den här listan? Väldigt tråkig, intresseklubben antecknar eller vad?

Postat av: A N D R E A

Ska också göra testet! :)

2011-05-03 @ 18:53:43
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0