Mycket och lite till

2011-05-15 @ 17:27:39


Uppdateringen har legat på nooooll
under veckan. Ni vet varför och jag har faktiskt ingen tid att göra något åt det så ni får helt enkelt klara er utan mig tills jag kan komma tillbaka. Helgen har spenderats med hela tjocka släkten för att fira mammas födelsedag och jag har haft det så mysigt man kan ha. Med småkusiner som alltid hittar på något bus är det omöjligt att ha tråkigt :).

Jag missade självklart inte Eurovision song contest igår och mina favoriter var Eric Saade (konstigt nog ;)), Jedward (från Irland) och Lena (från Tyskland). Jedward var så glada och hade fullt av överskottsenergi så man kunde inte annat än ha roligt när man såg deras nummer. Grattis Azerbadijan till segern iallafall!

Nästa vecka är det prao som gäller
och jag ska alltså praoa på ålderdomshem. Praon är bara 3 dagar men vi ska inte deppa för det, min födelsedag kommer nämligen direkt efter det :D. Jag sitter just nu och slipar på önskelistan där det bland annat står; en brun virkad väst, en blommig långkjol, "Vampire Diares" säsong 1, Lykke lis båda nyaste skivor, grejer till mitt nya rum och mycket, mycket mer.

Foto: Bild från i somras fotad av mig.

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Grattis i efterskott Maja!



Ska du börja kolla på VD? Det äger såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! ;D

2011-05-15 @ 18:23:43
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vampire Diares är braa! :D Fin bild .

2011-05-15 @ 19:43:26
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Fin bild!

2011-05-16 @ 16:39:58
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0