ang konfirmation

2011-05-23 @ 20:37:18


Det är ingen som har frågat något angående konfirmation men eftersom att det kan vara många som undrar så tar jag upp det här ämnet ändå.

Jag ska konfirmera mig. Jag vill dels göra det för att jag vill lära mig mer om den kristna tron och livet och dels för minst en av personerna i paret som gifter sig måste vara konfirmerad (eller medlem av Svenska Kyrkan), och jag vill ju gifta mig! Jag tror att det kommer bli en rolig upplevelse och jag ser framemot det här året. Troligtvis kommer jag gå på terminsträffar, alltså en gång varannan vecka plus på 2 läger, ett på hösten och ett på våren.

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

jag ska också konfirmera mig.. som du nog redan visste:).

2011-05-23 @ 21:37:22
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

De hade varit jätte kul om du la ut bilder på de du fick i födelsdags present!;D

2011-05-23 @ 21:52:26
URL: http://johannajensens.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0