Svar på tal

2011-03-20 @ 15:10:21



För ett par dagar sen frågade jag er om det var något jag skulle ändra på här på bloggen. Dem flesta som svarade sa att bloggen var bra som den är, men det var en kommentar som skilde sig från de andra som jag tänkte ge svar på:

Anna om Är det något ni vill ska ändras här på bloggen? :):
blogga mer!!

Svar: Jag bloggar så ofta jag bara kan för att göra er läsare glada :). Jag är redan inne på datorn mer än vad jag borde, så jag har dessvärre ingen möjlighet att blogga mer än vad jag gör nu. Men jag hoppas du blev nöjd med svaret!

Förresten, tack alla ni som svarade på frågan :D


Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Svar: Jo, jag vet men om du verkligen kan du väl låna din mammas kamera? Jag vet att du har fotoviljan och kreativiteten kvar! Men du bestämmer själv:)

2011-03-20 @ 16:37:12
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0