Usel uppdatering

2011-03-29 @ 18:29:00

Jag vet att jag är usel på att uppdatera, men just nu har jag annat att göra i mitt liv. Vissa veckor är jag verkligen sugen på att blogga och då gör jag det nästan för ofta, och vissa veckor har jag lust att göra allt annat än att blogga... Vi kan väl säga att det senare av alternativen är just den här veckan ;). Dessutom har jag massvis med läxor och det blir ändå bara tråkiga inlägg, men jag ska försöka göra iallfall några roliga inlägg under veckan.

Update: Jag kom precis hem från en "cykelrunda" på drygt 8 km. Jag cyklade med Pappa när han sprang så hela rundan tog drygt 40 minuter. Snart ska jag ta mig en värmande dusch (ni kan inte fatta hur kalla öronen blir av den här blåsten), sen ska jag lägga mig i soffan och läsa :). Najs! Ha en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon!



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0