Mars 2010

2011-03-03 @ 21:27:54

Här är jag för några dagar sen!:D
Jag startade denna blogg :) Den första bilden jag la in var den här.


Jag var supernöjd med denna bilden. Den var väl helt okej ändå, men väldigt suddig (tagen med mobilkamera) ;)





Visade dagens outfit.


Jag och Mamma gjorde min första header :)


Längtade efter sommaren och Liseberg!


Var och shoppade med Mamma och köpte de kläder på bilden (använder dem fortfarande :D)


Städade min smyckes/sminkhylla.


Var på Universeum.

Ja det här var alltså jag för ett år sen. Jag tycker att jag har utvecklats jättemycket, men det kanske bara är jag som tycker det?


Postat av: Maja

titta bara på håret...det har ju blivit hur långt som helst...

2011-03-04 @ 14:23:15
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Japp, du har utvecklats mycket:) Både inom foto och så har du blivit längre och fått längre hår:)

2011-03-04 @ 15:03:21
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

Shit va kort hår!! :o <3

2011-03-04 @ 16:50:10
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0