I´m sorry

2011-03-18 @ 15:14:08

Ursäkta för väderinlägget här under. Lite desperat kanske, haha ;). Jag vara bara tvungen att uttrycka mina känslor för det här skitvädret någonstans... Menmen, inga fler liknande ska komma upp på ett tag. Från om med nu ska jag bara var glad för vädret :D.

Hej förresten! Jag kom hem från skolan för drygt en timme sen och nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på Lykke Li på spotify. Så många bra låtar jag har missat med henne (det var samma sak med Daniel Adams-Ray). Jag har inga speciella planer för kvällen, men det blir väl en vanlig slapparfredag antar jag :). Nice! Vi hörs senare!


Postat av: Celina Kusin vita min

Hej skall bli kul att träffas i morgon! min kusin vita min.

Kramizar Celina

2011-03-18 @ 19:12:13

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0