I´m ready

2011-03-22 @ 17:48:08


Jag i min "yogaoutfit" (höhö). En oversizetröja, ett par fotbollsshorts och en tofs :). Förresten, mitt ena öga ser mycket mindre ut än det andra. Så är det inte i verkligheten ;).


Hejsan! Om mindre än en timme ska jag iväg till gymmet för att köra "Hot Yoga" med fotbollslaget. Jag har faktiskt aldrig gjort (eller vad säger man? utfört? haft? äh skitsamma) yoga innan så det kommer bli en kul upplevelse :). Vi får se om jag fastnar för det! Nu ska jag iallfall ta mig något att äta. Kram


Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: kul att du gillade inlägget! :) gillar bildena i din header, kram!

2011-03-22 @ 19:51:35
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0