Hur gick det där egentligen?

2011-03-01 @ 14:08:36
Hejsan! Jag kom hem från volleybollturneringen för en stund sen, och vi kan väl säga att det inte gick så bra för oss, hehe. Men skitsamma, det var jättekul iallafall :D Annars blir det väl en helt vanlig tisdagskväll med träning vid 18. Kram

Postat av: F E L I C I A - feliziaa.webblogg.se

SV. Aaa,det var skönt att bli klara :) Hoppas du inte blev sur för att jag la ut den bilden men jag redigerade den så man ser typ inte vilka det e, säg till om du vill att jag ska ta bort den ;)

2011-03-01 @ 15:38:46
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Maja

Va synd att det inte gick bra. Ha så kul på träningen.



Kram mamma

2011-03-01 @ 17:22:03

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0