Andens kraft

2011-03-17 @ 15:48:32
Hejsan! Jag kom hem från skolan för en stund sen och nu sitter jag här framför datorn med spotify på och med ett fruktfat att smaska på :). Senare är det fotbollsträning som gäller, men innan dess måste jag ta tag i lite läxor. Hoppas du har haft en bra dag så hörs vi senare! Kram


Loreen - My heart is refusing me

Ps: Ingen annan kan bli beroende av en bok lika mycket som jag... Jag går och tänker på den hela dagarna, gråter när jag läser den och vill att allt bara ska bli bra för huvudpersonerna. Jag går faktiskt runt och är ledsen när det är något sorgligt som händer i boken. Om det är någon som undrar är det boken "Andens kraft" jag läser just nu, och den här boken gör verkligen att läsaren är med i boken, som att den som läser är huvudpersonen. Jag rekommenderar iallafall den här boken starkt. Det är den femte boken i serien "Vampire Academy", och jag kan lova er att det är utan tvekan den bästa serien jag här läst. "Andens kraft" med Richelle Mead alltså :).

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

finns inga ord.

2011-03-17 @ 16:31:48
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag kanske borde läsa första boken i serien om den nu är så bra :D

2011-03-17 @ 18:13:50
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Emma

den serien är as bra

2011-03-17 @ 22:17:10
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0