Baaaaaasket

2011-06-02 @ 19:14:47
Dagen har spenderats vid en basketplan med några goa vänner (som jag inte har träffat på evigheter) och min familj :). Jag har aldrig i mitt liv kollat på en basketmatch innan, men det var faktiskt rätt kul! När det dessutom gick bra för laget vi hejade på kan man ju inte klaga.

Nu sitter jag iallafall och bara slappar i soffan. Jag har massvis med energi i kroppen som jag måste få ut, därför funderar jag på att dra med min familj någonstans och spela fotboll eller något, bara för att jag inte ska sitta inne hela kvällen :). Vi får väl se hur det blir!

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

we <3 energy :D

2011-06-08 @ 10:08:14
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0