I met a panda on the street

2011-01-29 @ 23:20:16

Den här bilden tog jag när jag för första (och enda) gången i mitt liv träffade en panda :) Det hände på Berlins zoo i Tyskland, och det var faktiskt himla coolt! Copyright ©

Hejsan! Åh så trött jag är, vill bara lägga mig ner och sova! Men snäll som jag är loggar jag in på datorn och lägger in ett inlägg för er läsares skull ;) Aja, morgondagen ser ut att bli som vanligt (som jag alltid säger)... Slappa och bara ta det lugnt eftersom att det är helg, och det måste man ju njuta av :) Sov nu så gott allihopa! KRAM

Postat av: Anonym

Svar:

Ah, den var faktiskt väldigt bra :D

2011-01-30 @ 09:19:38
Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

I met that panda too! :D <3

2011-01-30 @ 09:23:12
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0