http://mmiah.blogg.se

2011-01-29 @ 10:58:00


Hejsan!
Jag hade nyss startat en ny blogg och försökt fixa allting med den så att den skulle bli näst intill likadan som den här, men vet ni? Jag orkar faktiskt inte! mmiah.blogg.se kanske är ett krångligt namn, men jag gillar verkligen den här bloggen Nu är det iallafall den här bloggen som gäller och jag kommer inte byta blogg om det verkligen inte händer något riktigt särskilt. Mmiah och jag har nämligen gått igenom jättemycket tillsammans och det kan man inte bara bryta sådär! Jag har lyckats radera allting på hela bloggen och förstört den flera gånger, men om mindre än 2 månader firar vi 1 år tillsammans och det kommer firas med buller och brak :D Så nu är det HTTP://MMIAH.BLOGG.SE som gäller, vad som än händer ♥ Ha en bra dag alla mmiah-läsare! KRAM


Postat av: Adina

jag tycker inte mmiah är så krångligt när man väl har lärt sig det ;P



Haha guldhedsbrudarna är ju inte heller det bästa <3

2011-01-30 @ 21:12:41
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0