Dag 3 - Mina föräldrar

2011-01-01 @ 16:58:59


Man kan
säga att jag har 3 föräldrar. En pappa, en mamma och en låsatspappa :) Här kommer lite olika fakta om dem:

Pappa: Min pappa heter Thomas, är 38 år gammal och är då född -72. Han är 192 cm lång, har inget hår (han har rakat av sig det, när han känner för att låta det växa ut är det brunt) och gröna ögon. Jag och lillasyster bor hos honom varannan vecka, och för mig tar det cirka 7 minuter att gå till skolan därifrån :) Pappas största intresse är bilar, och han behåller som längst en bil i 2 år... ;) Han är också intresserad av skor, och har himla många par därhemma! Ja, det var väl det mesta om Pappa, då går vi över till...

Mamma: Min Mamma heter Maja och är 39 år gammal (född -71). Hon har svart hår, blå ögon och är 168,5 cm lång (den där halvan är himla viktig ;D). Hos mamma bor jag och syrran varannan veckan och det tar runt 30 minuter för mig att gå till skolan därifrån :) Mammas största intresse är foto, men hon är också intresserad av mode. Den bäst klädda mamman i stan, eller vad säger ni? ;) Nu vet ni lite om Mamma, så nu till...

Låtsatspappa: Min låtsatspappa bär namnet Samuel, är 41 år gammal och är då född -69. Han har brunt hår, blågrå ögon och är 178 cm lång. Samuel bor tillsammans med Mamma, min hund och min kanin varje vecka, och mig, Ida och dem andra varannan vecka :) Samuel och Mamma träffades när jag var ca 3 år, så vi är verkligen inte främlingar, haha! Samuel har nog inget speciellt intresse, utan är bra på det mesta ;) Ja det var nog det mesta om honom!

Jag älskar verkligen alla mina föräldrar! Dem har ställt upp för mig i vått och torrt, och kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta! Mina föräldrar är ju som ni kanske förstår skilda, men jag bor hos dem varannan vecka så jag träffar alla lika mycket :D

Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

Våra älskade föräldrar <3 :)

2011-01-01 @ 20:30:30
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0