1 km, and I did it!

2011-01-25 @ 16:28:25

Me today ^^ Förresten, jag sitter på golvet i mitt rum, jag vet inte riktigt varför ;) Det står faktiskt en skön säng precis bredvid mig, hehe!

Hejsan! Jag kom hem från skolan för ett tag sen och nu sitter jag här framför datorn och bara slappar. Ikväll är det fotbollsträning som gäller! Är inte sugen alls, men det blir säkert kul när jag väl kommer dit :) På tal om ingenting alls, vi simmade 1000 meter i skolan idag, och jag trodde verkligen inte att jag skulle orka! Men jag lyckades och nu är jag riktigt stolt över mig själv! KRAM

Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in & kolla om det blev du som vann! :D

2011-01-25 @ 18:20:57
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

BRA DÄR! :D

2011-01-25 @ 21:33:19
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0